Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2016 13:34 - Запознанства
Автор: grozev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 264 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравейте!
Казвам се Жоро и съм на 22г.,живея в гр. София,от 4г. съм в България и съм самотен,нямам приятели или приятелка,нямам човек до мен на който мога да имам доверие и да разчитам в трудни моменти.!
Станах на 18 и реших да се принера в родината си,лишаван съм от много неща в живота,дрехи,играчки,техники,развлечения и др.,от както съм в България се оправям сам,закупих си някой меща който исках,въпреки че живея поднаем и плащам различни сметки...Та да си дойда на темата,от 4 години се движа сам,запознавам се с хора с които работиме заедно и нищо друго,мислех си че проблема е в мен,но май греша,зодия Водолей съм,обичам да комуникирам с хората,обичам да ми се доверяват защото никога не изигравам шега на човек който ми се е доверил..държа се добре с всички,помагам с каквото мога,дружолюбен съм,приятно изглеждащ съм,добре облечем,не мисля че отблъсквам хората с външният си вид примерно,характера ми е такъв че държа на всички,гледам да се примиря и да се извиня дори да не съм виновен аз...Във връзките ми с момичета винаги съм правил всичко необходимо за да се запазят отношенията ни и всеки път оставам разочарован от човека който в бил до мен....Доверявам се твърде много на хората,малко да ми покажат доброта и ме печелят като приятел за винаги,но в замяна аз не полочавам същото...
Завърших училище в чужбина,всички които познавам са там,тук нямам никой...нямам професионално завършена степен,нито мога да се запиша за нещо,защото няма кой да ме издържа,но много ми се иска да се запиша за Фотограф или Програмист,това са едни от нещата които ме влечът...обичам природата,скоростта и технологийте...
В момента съм безработен и си търся работа като сервитьор или барман,това са професийте които съм работил до сега,бях и салонен управител в 4звездвн хотел 5месеца но го нямам регламентирано никъде,защото шефовете ми бяха малко схемаджии.

Общо взето това са нещата които бих казал за себе си,то има още много но просто не знам дали има смисъл да ги пиша...

Благодаря и Поздрави на всички!


Тагове:   самота,   живот,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grozev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2304
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930